sobota, 8 lutego 2014

Dla nie sprawnych ruchowo

Jakiś czas temu przeszłam dość skomplikowaną operację nogi. Jestem w tym momencie właściwie w połowie unieruchomiona. Mimo że usunięto już gips, kończyna nadal nie jest sprawna, więc nie pozwolono mi na nią stawać. Leżenie w łóżku było dla mnie męczarnią. Owszem, miałam wystarczająco dużo czasu,żeby przeczytać wszystkie zaległe książki, ale brak możliwości ruchu mnie drażnił. Pojawił się pomysł, żeby wypożyczyć wózek inwalidzki. I to wcale niedrogo. Świetne jest to, że możemy wypożyczyć taki wózek na jeden dzień, co przydaje się osobom, które chcą np. przysłużyć się swoim nie do końca już sprawnym dziadkom i przewieźć ich gdzieś. Można również wypożyczać tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać jakiś sport. Jeżeli jesteś zaciekawiona tym tematem, zajrzyj tu: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz